dijous, 19 de setembre del 2013

Un encàrrec per a un nadó!

Em van encarregar fer el nom de Nil per decorar una habitació infantil. Hi havien condicions: la roba de les lletres havia de ser en quadrets de vichy negres, i la temàtica havia de ser de pirates. El nom: Nil. Amb tot això em vaig posar a buscar dibuixos que m'agradessin i aquest ha sigut el resultat. he de dir que la meva filla em va ajudar a repartir les figuretes damunt les lletres i us he de confessar que ho va fer millor que jo!!! Així que ella també hi ha col·laborat!!! Espero que els hagi agradat als pares!!! I vosaltres què en penseu????


6 comentaris:

  1. Hola silvia
    Ta quedat molr xulo, m' agrada molt
    Felicitats

    ResponElimina
  2. Oh Silvia como me gusta, seguro que al Nil le encantara.
    Bss.

    ResponElimina
  3. Hola guapa. Que macos. Saps dos noms que també quedarian bé?.
    petonetss.

    ResponElimina
  4. Que cosa mas bonita. Seguro que la habitación de Nil queda preciosa.
    Besos!
    Andrea

    ResponElimina
  5. Holaaa.... Em dic Marta i m'agrada molt el teu blog.
    M'agradaria que visitéssis el meu.. Hi tens un regalet. Espero que t'agradi.

    http://cabdellsbotiga.blogspot.com.es/2013/09/ehhhh-mhan-donat-unpremi-un-premi-al.html

    ResponElimina