dissabte, 9 de març del 2013

No m'agrada massa regalar coses fetes per mi, perquè sempre penso que no estan prou ben fetes, o que no agradaran... Però per a una bona amiga em vaig decidir a fer-li un moneder del que feia molt de temps que tenia el tutorial però no trobava el moment. A principis de febrer va ser el seu aniversari, i li vaig regalar aquest monederet... Em va agradar molt fer-lo, és realment divertit i entretingut, i no és tan difícil com em va semblar en un primer moment... Ara me'n vull fer un per a mi, a veure si tinc temps, que no paro de tunejar samarretes per la meva filla i les seves cosines, i un vestit que li estic fent a la Berta... És que ara vaig a classes de tall i confecció i gairebé he acabat la meva primera creació!!!!


9 comentaris:

  1. Lo que tienes que valorar, es con la ilusión que lo haces, a tu amiga le encanta, te ha quedado precioao.
    un bso.

    ResponElimina
  2. M'agrada molt com T'ha quedat! La teva amiga té molta sort de rebre aquest regalet, que per mi està perfecte!! ;-)

    ResponElimina
  3. Doncs és molt maco, m'agraden molt aquests colors tan de primavera. Petons.

    ResponElimina
  4. Te ha quedado monisima ,y seguro que atu amiga le encanta ,si no me equivoco este tipo de bosita se llama scarcella ,un besito.

    ResponElimina
  5. monisimo, las telas son muy alegres y vivas, bss.

    ResponElimina
  6. Hola Silvia,
    T' ha quedat molt xul.lo, jo tambe ting pendent fer-he un.
    Felicitats!!!!!

    ResponElimina
  7. Oh, però que bonic! Està super ben fet i els colors molt ben combinats. Que calladet t'ho tenies ...!
    El que em deia la iaia a mi, ara t'ho dic a tu: D'ON TREUS EL TEMPS?????

    ResponElimina
  8. Quin moneder ... i no ho diguis això perquè qui ho rep estigui ben fet o no ho valora moltíssim i tot sigui dit, a tu t'ha quedat genial !!!
    M'hauràs d'explicar com es fa ...
    1 petó

    ResponElimina
  9. muy bonito!!!!
    os dejo el enlace de una tienda de telas estupenda www.centrotela.es
    besos
    www.tustelas.blogspot.es

    ResponElimina