dimecres, 5 de desembre del 2012

Premis!!!

Avui l'entrada fa d'agraïments pels premis que m'han donat.
És el premi Liebster i me l'han donat la Cuca Bonica  i l'Anna i la Roseta. Aquest premi s'otorga entre els blogs que compten amb menys de 200 seguidors, i busquen difondre nous blogs amb gran potencial creatiu, innovador i actuals...
Moltes gràcies, noies, encara que una mica tard...
Aqui van les 5 preguntes que he de contestar per a que em conegueu una mica més.
 
1. Què et va portar a crear el blog?
Sentir-me més connectada amb tota la gent que anava descobrint a través dels altres blocs
 
2. Quina és la teva font d'inspiració?
Mil coses, si pogués fer tot el que veig!!!!
 
3. Quant et dediques a fer el que fas?
A ratets petits entre la feina fora de casa, dins de casa i la meva filla... Ratets moooolt petits!!

4. La teva millor creació?
No ho sé, mai estic contenta del tot amb el què faig....
 
5. I per últim, encara que el més important: ja ets seguidor/a del meu blog? (si la resposta és no: a que esperes?!)
Síii!!! ja fa bastant de temps...
 
 


5 comentaris:

  1. Silvia moltes felicitats pel premi!!! Amb totes Aquestes cosetes tant boniques que fas no m'extranya que t'el hagin donat!!! ;-)

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats guapi!!
    T'ho mereixes!
    Un petonet

    ResponElimina
  3. No hi ha dubte de que te'l mereixes. Amb tan poc temps no sé com pots fer tantes coses i tan boniques!!!
    Petons. Molts.

    ResponElimina
  4. hola guapa!!! Quan puguis passat pel meu blog, tens un premi x tu! Felicitats!!

    ResponElimina